پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119440
رد پاي سفارت ايتاليا و فرانسه در حلقه هاي روشنفکري/ در لابي هتل هاي تهران چه مي گذرد؟
تاریخ انتشار : 1393/08/15 12:30:08
نمایش : 1479
يک سري حلقه هاي روشنفکري در لابي برخي هتل هاي تهران فعال شده اند. نکته جالب توجه در خصوص اين حلقه ها اين است که سفارت ايتاليا و فرانسه نيز به طور مرتب مراسم هايي را در محل هاي مذکور برگزار مي نمايند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار حلقه هاي روشنفکري که پيش از اين در مکان هايي مانند کافي شاپ ها تشکيل و دور هم جمع مي شدند، در ماه هاي اخير از مکان سابق خود کوچ کرده و به لابي برخي هتل هاي تهران منتقل شده اند و به نظر مي رسد باز شدن پاي خارجي ها در اين حلقه ها از جمله اصلي ترين دلايل اين تغيير مکان است.

 

در اين  باره شنيده مي شود يک سري حلقه هاي روشنفکري در لابي برخي هتل هاي تهران فعال شده اند. نکته جالب توجه در خصوص اين حلقه ها اين است که سفارت ايتاليا و فرانسه نيز به طور مرتب مراسم هايي را در محل هاي مذکور برگزار مي نمايند.

 

حضور در اين حلقه ها نشان مي دهد بيش از آنکه هدف رسيدن به يک نتيجه مشخص در مباحث باشد، کم نياوردن افراد در برابر ساير افراد بحث کننده است. البته اين حلقه ها چند سالي بود که با رکود خاصي مواجه شده بود اما از سال گذشته و با روي کار آمدن دولت روحاني، به نظر مي رسد تشکيلات منسجمي براي راه اندازي حلقه هاي روشنفکري آغاز به کار کرده است.

 

حال معلوم نيست که ايتاليا و فرانسه بر اساس چه حساب و معياري خود را پاي اين حلقه ها رسانده اند. اما از رفتارهاي گذشته کشورهاي غربي در چنين مواقعي مي توان به اين نتيجه دست يافت که هدفي جز جاسوسي در بين سفارت خانه هاي کشورهاي اروپايي وجود ندارد.  

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html